Nu kör vi igen..

Ja såhär kan det bli ibland, underligt vad man prioriterar olika ibland i vissa perioder. Men nu kör vi igen ;) Kan ju inte uppdatera er om allt som hänt men det har vatt val i Sverige (daaaah det vet ju alla) Men jag tänkte mer att jag skulle framföra min åsikt.
I år var jag äntligen gammal nog för att få lägga min röst och det tog jag naturligtvis tillvara på. Angående min röst så är min teori att "Ibland måste man bli en extremist för att förhindra andra extremister"
http://blogg.aftonbladet.se/janhelin/2010/09/darfor-gillar-vi-olika
Stöd kampanjen för att "Mångfald är vackert"
VI GILLAR OLIKA

Vi gillar olika!

Jahopp vad har jag mer haft för mig då? Njae inte så mycket, igår var vi lediga så jag, Bälla, Denise och Sofi åkte till Jönköping på en liten shoppingtur :D Har redan börjat inhandla vad jag behöver till Balen ^^ Men i övrigt blev det inte så mycket, en tröja och en klänning, å jusstde ett par öronhängen med :))
Idag hade ROAgruppen livräddning i vatten sista lektionen. Fasen så skojjig :D men jobbigt! Och imorrn ska vi rädda OP tvåorna i en olycksövning, ska bli väääldigt spännande å se hur de ska sätta oss på prov. Ska nog plugga lite basic livräddning och första hjälpen så att det sitter (fast det tror jag det gör) ^^ Puss på er (K) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0