Schoolday

Usch finns det något träligre än långa raster eller??, och mamma tog bilen idag, så jag cyklar, och jag pallar inte cykla hem och sen cykla hit igen.. men nu är det inte så lång tid kvar tills vi börjar igen.
Hur spenderar man då en långrast? Jo, jag hade planerat att göra lite läxarbete när jag kom hem idag men nu slipper jag det för under min sjukt sega långa rast har jag gjort färdigt mitt plugg :) (Y) Awsome, hmm undrar vad jag ska göra istället i eftermiddag??!! ingen mat fick jag visst ideg heller.. för mitt matkort ligger hemma i min byxficka, heja Eleonor. Men jag överlever nog detta med ska ni se ;) Har lite mer svenska och naturkunskap kvar på schemat idag, och det ska jag också försöka överleva ;)
OOOooh vad jag längtar tills imorrn, det kommer förhoppningsvis bli awsome :D För då blir det fredagsmyyyyys ^^ Eler patyyyy x) haha <3


Kommentarer
Postat av: bella :D

vi ska både mysa och ha paaaaartyyyy !!!! hihiih. FAN VAD MYSIG FEST VI SKA HA !! :D:D:D

2010-09-02 @ 14:22:46
URL: http://bellawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0