Höstförkyld

Japp nu har jag oxå fått det!
Började halv 10 och slutade halv 11 (ungefär) idag Riktigt gött ! Lagade lunch när jag kom hem och körde till mammas jobb med hennes matlåda som hon hade glömt hemma (typiskt min mamma, lite tankspridd är ordet) Sen blev det tvn en stund och en liten promenad, men kände mig bara krassligare och krassligare ju längre dagen gick. är ganska säker på att jag har feber och min hals och mina luftrör är nog totalt igensvullna snart.. träääligt! Men inte är vi ledsna för det ^^ 
Har kollat på "Idol" ikväll å kurat under filten i soffan och nu ska jag och mina mystofflor kura en stund i sängen med en kopp te innan det är dax att nana ^^
Hope your day was good, Natti <3

Kommentarer
Postat av: bälla ,-

haha ja men inte den inställningen , den ville jag ha. men det är andra som har ändrat massa :P

2010-09-15 @ 21:56:29
URL: http://gabriiiella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0