Vecko-update

Uppdateringen den här veckan har ju vatt som den har, är så fruktansvärt trött när jag inte jobbar (vilket är typ jämt) så jag orkar bara inte. Men imorrn har jag sovmorgon i alla fall så nu kan jag slänga in en liten summering av veckan som gått ;)
I Fredags åkte jag och Bella till Johanna på kvällen, där hade vi massa bus för oss och kvällen blev lyckad även om varkän jag eller Bella var 100% krya ^^

På lördagen konfirmerades min lillebror sen blev det släktkalas
Senare på kvällen for jag ut i skogen för en liten mysig hajk, trots vädret var allt supermysigt och vi hade megaskoj. Söndagen va det tävlingsdag i Korsberga, vilket även det va skoj (Y)
Hmmm... sen antar jag att jag jobbat resten av veckan. I går va jag i skolan och gjorde franska nationella prov, det gick väl hyfsat antar jag... haha x) På lördag är jag ledig och då blir det "roadtrip" med Bella (Y) 
Hoppas alla mina OP-pluttar har det fint på sina praktiker, saknar er <3 
Ha det fint allihopa <3 PÖSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0