Tattueringssugen

Hej svej ! Blev lite trevligt fika med Ajber i Eksjö innan jag började jobba :) Gick bra på psyket idag med, lugn kväll alla va på permission typ.. Mycket trevligt samtal i bussen på vägen hem sen blev jag hämtad av Bella på stationen. Lyckades glömma mitt paraply på bussen :( men men Vi hämtade upp Anna och körde till donken (Y) Sen har vi bara cruisat runt på stan å nu är jag hemma :D åååå va sängen ser lockande ut !!
Är sjukligt sugen på en tattuering nu med, Bella har gjort två superfina idag, fårse hur det blir med den saken, jag tänkte ju vänta tills efter sommarn ^^
Nu ska jag krypa ner, imorrn blir det mer bus med Bella plutt :D
God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0