Sjukling

Dålig uppdatering men jag har mina anledningar.!
Skoldagen i onsdags gick bra, fick skjuts hem av Bella efter en liten tur på HM köpte ny skor :) Hade ändå tänkt skicka efter dom för de är så fruktansvärt sköna men det fanns ETT par kvar i den färgen jag ville ha och i min storlek, snacka om tur ;)
Gick en promenadis med mamma på kvällen med för att hämta min cykel vid skolan ^^ 
I onsdags körde jag halkbanan i Eksjö, verkligen SKITroligt ^^ Ha haa mycket bättre än vad jag väntat mig :D Han inte till jobbet den dagen och hejåhå så lyckas jag bli magsjuk på kvällen, Fyfasen vad jag hatar det!! Jag vaknade varannan timme heeela den natten och kräktes... HAT åt magsjukan!! Igår kräktes jag inte mer men jag hade superhög feber hela dagen och kroppen värkte så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen!
Idag tror jag febern oxå har gått över sitter och äter lite blåbär och mjölk, det första jag ätit sen i onsdags förmiddag! 
Johanna har sin artonårsfest ikväll med och jag vill väldigt gärna titta förbi en liten sväng i alla fall!! Vi får se hur jag mår :) 
Imorgon konfirmeras min bror så det är mycket att styra med inför det, men jag får ta det lite lugnt idag ;)
Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0