Pappa betalar

Vaknade av att pappa ringde. Hade visst bestämt att vi skulle åka till Team Sportia nu på morgonnen ^^ oj oj det had jag glömt bort ^^ men jag var redo för avfärd när han kom hem och hämtade mig :) Min snälla far köpte ett par rullskidor till mig och bindningar till dom :D :D Så nu ska det åkas jävlar!!! ^^ Ska bara få bindningarna monterade, ska hämta ut dom näst vecka !! Wiiiie 
Ska snart ner till stan igen och ta en fika med Gabriella på hörnet, det blir mys, tror jag ska ta kladdkaka, deras kladdkaka är nämligen den godaste i världen :D
Här kommer bilder på klänningen och tröjan jag handlade igår med ;) 

"Happy" står det ^^ Haha bilden är spegelvänd =P

Jahopp, fredag idag med ja,,, fårse vad som händer och sker ikväll!! Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0