Min helg!..

Bella drog till med en pose på Statoil ;) haha Vi plockade upp Emil och tankade sen bar det iväg^^ Hittade att par coolish solglasögon på marknaden men mer än så va det inte :P
Vi åkte hem ganska snabbt igen ^^ På kvällen blev vi lite partysugna så då hämtade Bella och jag vår lila partypingla Emil och sen träffade vi Johanna m.fl som va på vägs till hotellet. Vi kom visserligen aldrig till hotellet men vi hade skitroligt ändå ^^
Söndagen blev mycket lugn, sov till 12.30 kommer inte ihåg när jag sov så länge sist! Sen kollade jag på Ryan Sheckler typ heeela dagen ^^ Övningskörde lite och sen kom Bella och hämtade mig. Vi köpta lite gottigott och hemnade som vanligt i hennes säng, där vi oftast spenderar söndagskvällarna :)
Igår jobbade jag dag, va en helt okej dag, hände lite i alla fall. När jag kom hem övningskörde jag en del och sen blev det en promenadis med Bella, vi hamnade hemma hos Kulas och sattt där och snackade ett bra tag. 
Imorse var jag på körskolan (Y) Det gick sketbra och nu har jag ätit ett par vofflor och ska strax hoppa på bussen till Eksjö för ett kvällspass. Ha det fint <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Herrejösses !!

Den första bilden godkänner jag ,men resten. Ska aldrig vara med på bild onykter igen ! HAHA , fyfan ..

2010-05-18 @ 16:28:33
Postat av: Emil Eriksson

haha.. så nice:P det blir mera fester snart;)

2010-05-18 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0