Min helg.. och KÖRKORT !!

I fredags... hmmm.. vad gjorde jag i fredags ^^ Tog det mest lugnt hela dagen, på kvällen grillade jag med familjen och åkte jag med Bella och tvättade bilen, ooooh så fin den blev ;)
Ha ha sen brummade vi omkring på stan lite, plockade upp Johanna och susade förbi Donken och fick med oss glass i farten x) 
Lördagen pressade jag 8D hihi Göttans väder alltså, fick lite färg (Y) Låg i blomrabatterna en del med :)
Mamma och Pappa försökte sätta upp nya förtältet x) Hihi och tillslut så lyckades dom :)
Senare på kvällen blev det att fara ner till Östanå med en viss Bella, på cykel efetrsom att alkoholhaltiga drycker var inblandade x) hahah
Där hittade vi lite trevliga människor, bland annat en Emil. Blev lite Volleybollspelande och lite brännboll sen for vi hemmåt igen, vidare ner till stan där vi träffade mer roligt folk och det blev lite donken och häng med Johanna, Kim och Kim i Kims bil x) haha Mycket trevligt omm jag får uttrycka mig så! Sen bar det iväg hem till min altan där vi satt några folk tills jag blev mycket trött och gick till sängs ^^
Söndagen blev en latdag för det mesta och på kvällen låg jag i Bellas säng och glodde på tv ^^ (as usual)
Måndag jobbade jag dag. Inget speciellt trevligt hände...
Igår (Tisdag) Körde jag upp och klarade mitt KÖRKORT !!!! :D :D :D Blev mycket happy över detta,,, Firade med att köra en hel del bil såklart, skjutsade runt på Kulas, Bella och Emma lite på eftermiddagen. Mamma och pappa bjöd på kinamat för att fira och sen åkte pappa och jag till pappas jobb och bytte lite lampor på bilen å sådär... ^^
Mycket bra dag :D
Idag har jag jobbat kväll, har vatt väääldigt körigt idag men det gick bra :) Nu är jag slutkörd Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0