Lördagkväll med crusing och söndag med jobb

Fick sluta jobbet en timma tidigare igår så Bella va söt och hämtade mig i Eksjö :) Sen va jag hemma en snabbis sen blev det ett vissta antal varv på stan och ett par vändor till donken :) Mycket trevlig kväll, tack tack för det :)
Sen va det hem och sova ensam en natt till :( för träligt alltså, men det går ^^ 
Imorse steg jag upp vid 9 och sprang en runda i det underbara vädret :D Sen blev det att städa, äta och lite och sen va det dax för en tur till Eksjö igen. Mycket roligareatt åka buss när Anna och Frida åker med ;) Det blir sååå mycket trevligare!! "Jobbet" va seeegt kollade på humorgalan nu ikväll, var hemma 22.20! Imorgon är jag LEDIG :D ! Då ska jag springa lite ärenden och sen får vi se vad jag hittar på ;) Hoppas ni har det fint och att er helg vatt super (Y) ;) Nu ska jag nana <3 Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0