Hej hopp !

Morrn morrn :) Vaknade vid halv 8.. men det gör inget jag är bara glad att slippa stiga upp vid 5 ;) Ha ha 
Nu har jag tänkt mig att sätta mig och läsa en liten stund, sen ska jag på jakt efter en bilstereo, måste ju kunna spela liite hyfsad musik i bilen i alla fall ^^ Efter det ska jag ta mitt pick och pack och åka till Eksjö. Jobbar kväll idag och sen ska jag sova hos Bälla inatt ;) Blir nog bra de :P Imorrn är jag leeeedig så då ska jag åka hemmåt på morgonen/förmiddagen och sen ska jag hämta mamma på jobbet... sen kanske det blir filmkväll med, vi får se ;) Ha det fint nu ska jag få mig en liten Twilightdos (läser böckerna.. Igen ^^) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0