Summer so far

Hmm, ja det kanske inte ens är lönt att uppdatera om allt som hänt bättre att bara ta det senaste. Hittills har sommarn vatt underbar, för det mesta. Finns så mycket man vill göra men man ska hinna allt och ha pengar till det med. Shopping, ta det lugnt och va med mina älskade vänner har stått högst på min att göra lista hittills. Men höjdpunkten har heeelt klart varit midsommar på öland. Jag, Bella, Kulas och Emil packade in oss i en husvagn på Lundegårds Camping över midsommar. Bästa midsommar EVER skulle jag allt vilja påstå, fasen va skoj vi hade, massa sol, lite bad och Galet mycket feeeest :D !! Efter tre dygns festande vilade jag upp mig hos mamma, pappa och min bror ett par dar. De var oxå på öland fast på Kapeluddens Camping så igår kom jag hem från en uunderbar midsommar-helg. Igår blev det även bio med Bella. Eclipse premiären :) Har längtat såå länge nu, och filmen va verkligen ingen besvikelse. Fasen så bra den va :D Idag är det slö och slapp i sängen som gäller, vi ska hämta nya hundvalpen idag med :) Det blir skoj Nu ska jag langa lite bilder så ni kan få ett litet hum om hur fruktansvärt bra mitt liv är just nu ;)

Å så en liten bild på min nya kärlek <333 
Livet leker ta vara på sommaren och ta inget förgivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0