Sommar -10 den bästa någonsin !!

Alla har sina upp och nedgångar men det gör inget man kan leva livet ändå, just nu är livet på topp!
Åkte och hämtade Kulas och sen drog vi till Landsbro och hämtade lilla Emil. Sen drog vi till Östanå för lite häng i väntan på att Bella skulle färga klart sitt hår ^^ Sen hämtade vi upp henne och drog till Donken. Träffade lilla Louvisa där, kul att ses lite <3 Sen åkte vi och hämtade Kim och runt till alla för att hämta badkläder och så drog vill ner till Östanå igen :) Bad och bus e de roligaste som finns. Tappade en navelpiercing (så om någon skulle springa på en så e den min) ;) haha. Sen körde vi hem Emil till Landsbro igen och nu är klockan helt plötsligt mitt i natten, tiden går fort när man har roligt ;D
Vad skulle man göra utan så underbara vänner? Livet skulle inte va värt något.
Lyssnar på Evanescence De va så sjukt längesen åååh va bra, väcker gamla minnen :)
Bästa sommarn någonsin? Jo jag skulle tro det! Å bättre kommer den att bli :D Nu ska jag nana, God Natt hoppas eran sommar är lika bra som min ;) (Y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0