Är sommarn här för att stanna?

Hejsan hoppsan snacka om dålig uppdatering!! Men jag skyller på praktiken, som tur är är den snart över. Jag har hunnit med RixFm med coolaste ungarna, skitkul hade vi :D Sen har det vatt mestadels jobb denna veckan. Igår tog jag årets första dopp, kallt som f*n va det ^^ Och så sprang jag Tjejlunken igår på en tid som jag blev hyfsat nöjd med med tanke på att jag inte tatt ett träningspass på femtielva år. Idag har det vatt sommar, precis som igår. Snacka om megahärligt, hoppas den är här för att stanna :) Imorrn blir det jobb, på lördag blir det jobb och på söndag är sista dagen !!!! Sen är sommarlovet grymt nära och grymt välkommet.
Jag saknar alla mina små OPsötisar till förbannelse... vill tillbaka till skolan, NU helst!! 
Ha det fin fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0