VAaaaarrmt !

Idag var tanken att pappa skulle väcka mig tidigt och att vi skulle gå en morgonpromenad (vi går ungefär lika långsamt just nu han och jag) och att vi skulle ta ett dopp i havet innan frukost men han bestämde sig visst för att inte göra det så det blev låång sovmorgon istället, inte mig emot :))
Efter frukost i det olidligt varma förtältet bestämde vi oss för att ta en snabbis-shoppingrunda innnan beachen. Blev Biltema och Jula :P Köpte nya högtalare till bilen (Y) eller pappa gjorde det ^^ Ska monteras i veckan! Allt är bättre än mina sprängda som jag har nu ;) 
sen blev det i alla fall stranden. Så fruktansvärt varmt, nästan inte en vindpust. Så man fick gå ut och slänga sig i havet var och varannan minut! När vi kom tillbaka till husvagnen låg blockljusen i varsin hög på bordet i förtältet x) Hade vatt så varmt att de bara smält ihop ^^ haha Blev Pizza till middag, vi blev lite lata i värmen ;)
Nu är det ett glas Martini och en fotbollsmatch som väntar... om jag orkar se hela ^^ haha
Antar att de flesta sitter bänkade framför tvn nu.
Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0