Utmattad

Igår var min lediga dag :)) Började med att sova länge;) Sen småplockade jag lite, städade ett av badrummen å lite. Min syster skulle åka till mormor så då hakade jag på henne! Vi fikade och mös lite :) Sen åkte vi en snabbis till Maxi för att hon skulle hämta ut ett par paket. När vi kom hem hade mamma, pappa och min bror kommit hem från semestern :) Jag åt och sen somnade jag som en stock. Seriöst helt utmattad, har inte riktigt kommit in i jobbvanorna än. Senare åkte jag med Bella en sväng ut till östanå och vi satt å tjötade lite. Sen blev det film med Emil och Roine som vanligt ^^ Den här gången såg vi "Boondock Saints"
Väldigt speciell måste jag säga men riktigt bra! Var hemma sent så jag somnade som en stock och jag sov ganska länge idag oxå (A) 
Jag har beställt min nya telefon nu oxå en Sony Ericsson Vivaz blev det ;) Får se när den dyker upp Can't wait :D !! 
Ska nog springa en sväng nu sen duscha och äta och sen är det nästan dax att gå till jobbet. Jobbar kväll idag och hela dagen imorgon och på söndag så jag vet vad jag ska göra i helgen i alla fall...
Är sååå trött, får hoppas att jag piggnar till lite när jag springer, ha det superbra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0