Händelserik dag

Vaknade hyfsat tidigt och åt frukost med familjen. Sen pressade jag lite när solen väl bestämde sig för att titta fram och nån gång mitt på dagen tog jag Bella med mig och åkte ut  till sommarstugan. Mycket sol och bad såklart men höjdpunkten va helt klart när Bella för första gången i sitt liv skulle åka vattenskidor. Gick väl sådär.. haha hon va aldrig uppe men det va väääldigt nära, nästa gång går det nog ;) Jag klarade att släppa en skida och bara åka på en för första gången idag *stolt* haha! Efter allt badande och solande blev det en tur och retur till Jönköping med Bella och efter det bänkade vi oss i en varm lägenhet för lite filmkväll. Blev en "klassiker" först "American pie Beta house" Och sen såg vi "Sherlock Holmes" Har tänkt att se den jättelänge och den va helt klart värd att se, bättre till och med än vad jag väntat mig :)
Nu är jag superduperbamsemegajätte trött så nu blir det hopp i säng, vaarmt är det och inte kan jag öppna fönstret för jag såg en spindel krypa förbi där innan och den vill jag verkligen inte ha in !!! Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0