Summering av veckan so far ;)

Imåndags var jag ledig, härligt härligt. Riktig slappisdag blev det :) Frammåt kvällen åkte vi en "liten" biltur, jag, Bella och Emil, å hamnade i Eksjö efter många underliga småvägar x) Sen for vi hem till Kulas där vi fastnade och satt och snackade tills klockan var halv 3 mitt i natten ^^ tur för mig att jag jobbade eftermiddag/kväll på tisdagen!! Solen sken lite med i tisdags, blev inte mycket solande men lite hann jag med ;) Å så kom min nya telefon och eftersom att mamma hade snott bilen fick jag ta å cykla bort till Maxi för att hämta ut den :) Jobbade som sagt eftermiddag/kväll så efter det åkte jag med Bella, Kulas och co. å badade lite :)) Inte alltför länge eftersom att jag skulle upp å jobba dagen efter. Min kära bror fyllde även år igår. Hela 15 år Stor kille nu vet ni, men alltid min lilla plutt <33 Grattis på honom i alla fall. Jobb jobb och lite mer jobb har det vatt sen, även idag.. Sen nu när jag slutade vid 9 gick jag en liten promenadis med Bella :))
Imorrn är det freeeeedag :D Då blir det fredags myyyys! Eller nått ;) Hihi vi får väl se vad som händer, jag jobbar till halv 5 och sen är jag ledig för helgen :D Yippiie !! Ska nog hitta på lite bus, vädret får gärna bli bättre. 
Börjar vid 8 imorrn så liiite sovmorgon blir det i alla fall ;)) Men jag är megatrött så nu ska jag krypa ner med min kärlek brevid mig (telefonen alltså) ;) hihi <3 Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0