Sommarkväll

Somnade som en stock efter maten x) hihi OOjdå (A) men pappa sa att när man e på semester så får man sova hur mycket man vill och jag tog honom ordagrant till fullo och gick å la mig :P haha.
Nu har fotbollen börjat *suck* men jag sitter här istället med med chips och en kall öl i kvällssolen så jag klagar inte ;) 
Fick fjärde säsongen av "Buffy the vampire slayer" (tidernas bästa serie) av mamma idag med :) Så den är med, kan nog lätt bli ett avsnitt när fotbollen är slut.. kan inte kolla i min dator för CDspelaren är lite tjurig och vill inte fungera :S Får väl ta tag i att och lämna in den någon gång framåt! Vatt här en halv dag och längtar redan hem... inte mycket kvar av min semester nu så man vill ju utnyttja den till fullo, jag säger inte att det inte är bra här men det finns ännu bättre saker man kan göra! Imorrn väntar nog shopping i halmstad, det skulle bli lite mer mulet imorrn. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0