Sola och bada.. lalala

Vaknade av att min bror sjöng för mig "Det ä så synd att du är så söööööt" x) Haha han är för go :)) Sen följde jag med familjen till sommarstugan. Härligt med massa bad och sol :D Blev en heel del vattenskidor med, det kommer kännas i armarna imorrn :S Men inte är jag ledsen för det ^^ Lyckades släppa en skida och åka på en för första gången idag *stolt* även om det innebar en hel del vurpor och ett jack i foten x) Har vridit till min redan stukade fot också (en stor sten sparkade på mig på Öland) Så nu får det va lindat till jag ska sova, den börjar svullna upp :S
Hälsade på min lilla bääääbis hemma hos farmor och farfar med, hon blev så glad när jag kom ^^ hihi hon e föör underbart söööööt. Imorrn ska jag och puddingen Bella fara till Göteborg på morgonen och stanna över dagen ;) Det blir inte Liseberg som man skulle kunna tänka sig, vi ska plåta oss lite istället, leka modeller för en dag :D Kommer bli mega skoj, ska bara hitta något att ha på mig :S ^^ Så det ska jag och min popcorn-skål ägna oss åt nu innan jag hoppar i duschen och sen i säng ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0