Ooooa hela natten !!

Life is a rollercoaster 
Jaha, nu e de så här då va att jag och Bella tog vårt pick och pack igår och for till Götet. Galet roligt att se Bella köra i storstadstrafik, är glad att jag slapp, jag hade förmodligen kört på något eller någon x) Bella va superduktig, typ bortsett från vissa små incidenter  ^^ haha. När vi väl kommit in i parkeringshuset skulle vi hitta studion med men det gick ganska snabbt :) Hade en verkligen superrolig erfarenhet, fotomodell är nog inget för mig men kul som en engångsgrej, även om jag skulle göra det igen om jag fick ^^ Bilder kommer att komma upp allteftersom, funderar på att ändra designen (tror fortfarande att alla inte kan se min header, sorry) Aja sen blev det donken och sen skulle vi hitta bilen och sen hitta hem, det gick faktiskt förvånadsvärt bra det med ^^ "Vilse i förorten åker vi omkring.. lalalalala" Haha Roadtrip är det bästa som finns :D Stannade i Jönköping på vägen hem och gick en liten shoppingrunda på A6 (Y) Sen va det bara att åka hem, svida om och dra till Bella och vidare till Ekbacken. Satans roligt var det där. Hem och hänga lite på stan och sen frammåt halv 3-3 tiden drog vi till Nässjö för dom har nattöppet på Statoil xD Haha Så jag fick mig lite kaffe och sen åkte vi hem 
Jag såg solen gå upp innan jag slocknade i min säng runt femtiden.
Idag ska jag till sommarstugan, åka lite vattenskidor och bara pressa lite ;) Frammåt  kvällen är vi nog på G igen ;)
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0