My new life

Ja nu ska jag faktiskt ta tag i att, tro det eller ej! Jag har haft det bättre än bäst nu under de här veckorna som jag har vatt ledig och sommarn har hittills vatt bättre än bäääst. Men idag är sista dagen av min semester, och jag hade roligt enda in i slutet men nu är tyvärr, tyvärr, semestern slut :( Det är verkligen inte roligt någonstans och vore det inte för pengarna (som jag desperat behöver) så skulle jag aldrig göra det. Men imorrn ska jag dit, jag jobbar på ett äldreboende, och det är väl givande på sitt sätt, antar jag.
Och nu börjar i alla fall träningen igen och det ska kraftigt dras ner på festandet. Kanske inte lika kul men nu går det inte fortsätta längre :) Dax att komma i form!! Det gick bra förra året när jag bestämde mig för samma sak så nu ska jag göra likadant och verkligen anstränga mig för att hålla det och verkliegn må bra, Yeeey me ;) Haha ne men bara man verkligen bestämmer sig, och verkligen vill så går det.
Here I come new me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0