Movie night

Hej svej ! Igår hann jag helt enkelt inte med att blogga... steg upp vid sju och började jobba vid åtta :S Så sjuukt jobbig dag, den gick väl hyfsat fort och så men värmen höll på att da dö på mig eller nått. Jag blir inte ens så svettig när jag tränar x) Det barar rann.. blööö ! När jag kom hem från jobbet hade pappa och Henke installerat mina nya högtalare i bilen (Y) Så nu e de betydligt mycket bättre ljud i den ;) :D Var hos farmor och farfar en stund och hälsade på lilla Glimma och sen kom Bella bus och hämtade upp mig. det bar iväg till Maxi där vi hittade lite tjockis-godis ^^
Massa gott :D (BTW släng er i väggen, mina paint skills är Awsome !!! ) x) haha (det gröna är en gurka för er som inte ser det) Sen åkte vi i alla fall och hyrde film. Blev Alvin och gänget 2 och Hitch
Alvin och gänet 2 hade jag sett innan så den visste jag redan att den va bra !! Och Hitch va verkligen skitbra den med! Se den om ni inte har gjort det ;) Snackade lite skigt och sen gick jag hem runt halv 2 nån gång :) Tack för myspys kvällen Bella <3 :))
I morse väckte Emil mig (det kommer igen) med ett sms.. Haha men jag antar att det var dax att stiga upp ändå. Vädret varierar visst lite idag man vet inte redigt om man ska dra på sig bikinin och pressa lite.. är det lönt tross?? Pappa verkar ha gett upp planen på att åka till sommarstugan, vilket var tanken så jag får väl hitta på något annat :)) Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0