Min fotbollsfot ^^

Hej hopp, foten läker sakta men säkert även om den ser helt grotesk ut :S ^^ blå, svullen som en fotboll och med ett hål rätt in på undersidan x) Inget för känsliga magar vill jag lova ;) Idag stannade vi hemma. Har mest legat och pressat i värmen (en kort stund åt gången går det) Va och handlade med mamma med en sväng ;) Frammåt eftermiddagen blev det grill men det var för varmt på altanen så vi fick flytta ut i skuggan :) Slog min bror några gånger i kubb med ;) Fasen vad bra jag är på det :P Haha ! Sen blev det roadtrip till Norrhult med familjen för att hälsa på lite vänner som också köpt ny hund. Det var en redig liten pälsboll, megasöt va hon ^^
På onsdag bär det förmodligen iväg till halmstad. Pappa är rastlös och han troor han kommer kunna köra bilen. Även om det inte är de ursprungliga semesterplanerna så är det skönt att komma iväg lite i alla fall.
Fasar inför måndag, då tar semestern slut. Nästan i alla fall. Jag jobbar måndag och tisdag nästa vecka och är ledig resten så tekniskt sätt har jag nästan en hel vecka till sen blir det att tjäna liye cash, för det behövs ^^
Vill åka till Öland igen med mina små sötbollar, hoppas vi kommer iväg en helg framåt, skulle va så satans skoj alltså !! 
Nehepp nu ska jag ta ur mitt duntäcke ur påslakanet och bara ligga med det över mig, för j***a varmt  på mitt rum alltså ;) Natti Natti imorrn ska jag tvätta och packa husvagnen :P <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0