Kletigt och klibbigt är vad det e !

Idag tog Halmstads-semestern slut. Ganska skönt att va hemma igen. Vi packade ihop och körde ut från campingen sen gick vi ner till havet för ett sista dopp :) AC är fina grejer, jag trivdes bra i bilen :P Värre var det när man kom hem. Åkte och köpte mat på Donken som jag slängde i mig sen bar det iväg till jobbet. Satans vilken jobbig kväll. allvarligt talat jag skojar inte när jag säger att svetten rann över hela mig. Fy faaasen vad varmt det va.. och imorrn ska jag dit igen... blööö Börjar vid åtta imorrn och jobbar till halv fem. Men jag överlever nog för resten av denna veckan är jag ledig och imorrn ska jag spendera lite quality time med Bella bus :D Ne nu måste jag nana om jag ska orka upp imorrn, jag har ju trots allt haft ganska långa sovmornar nu ett tag så det blir noglite svårt att ta sig upp imorrn :S men men jag ordnar nog det med ;) Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0