Jobb, handla, städa.. gaaah! I'm growing up !! :O

Är redan helt död med påsar under ögonen och jag har bara jobbat två dar... gaaaah! Heldag idag med, inget kul och när jag kom hem åkte jag och handlade en sväng, har inga föräldrar hemma för tillfället så jag får sköta sånnt ;) Men de e helt okej för då kan man handla precis vad man e sugen på ;) Hämtade även ut min otroligt heta "Fredagsmys t-shirt" Haha, den ska jag alltid ha på fredagar i fortsättningen x)
'
Sen blev det hem och laga lite mat och bara sätta sig ner lite, otroligt skönt efter en heldag! Sen rensade jag lite i trädgården, det är så avkopplande :)) Började med städnigen inne med men kom inte så långt, nu måste jag sova. Good night ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0