Huttbullen Ida ;) <3

Hey ! Gjorde mig lite mat innan och sen peppade jag för en liten springtur, Fick Ida att haka på, superskojs. Det blev en"lagomrunda" idag ;)  sen hoppade jag såklart i duschen. Kulas kom förbi en liten sväng för att snacka och nu sitter jag här på mitt galet stökiga rum... usch ta tag i sitt liv, jotack mycket snack och lite verkstad.. men jag försöker! Imorrn blir det jobb hela dagen, igen. Kommer bli tråkigt att läsa min blogg framöver för den kommer bara innehålla "Idag har jag jobbat, imorrn ska jag jobba,,," etc etc tråååkigt. Jag kanske kan hitta nått skojjs att blogga om, vi får se ;) Ha det bra, snart är det natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0