Helgen

Gaaaaaah till och börja med blir jag galen på att det inte löser sig med min header... måste försöka fixa det där, men hur är frågan?! hmm jag ska ta mig en riktig funderare ;) Haha Anyway den här helgen har det verkligen vatt fullt upp hela tiden, därav glesheten av uppdateringar ;) I fredags va jag med mamms på stan en sväng hittade lite allt möjligt, på rean mest :)) Sen drog jag, Bella och Emil till Ida frammåt kvällen. Vi mötte Kulas och Kim på vägen med ;) Sofia och Ida hade gjort det supermys och vi hade det sååå skojj :D Tack alla för en superduper kväll <33 Coffe körde hem mig frammåt tre tiden eftersom att jag blev hastigt och plötsligt lat och orkade inte gå de få hundra metrarna som är hem till mig x) Haha tack i alla fall <33 Lördag förmiddag var jag med Ida och Sofia på shoppingtur i stan ;) Hittade lite till ^^ Haha Sen var det till och handla lite och sen drog jag, Emil, Bella, Ida och Sofia till miin sommarstuga. Det grillades lite och vi hade lite myskväll. Ida och Sofia åkte hem så småningom men för mig, Emil och Bella blev det skräckfilmskväll ^^ Jag skrek så jag väckte hela sommarstugsområdet tror jag x) Haha sov läänge idag sen blev det en skräckfilm till innan det var dax att plocka i ordning och åka hem :)) tack gullungar för allt mys <33 (Viktigt att låta sina vänner hur mycket dom betyder, tänk på det ^^) Lite fika med folk hos Ida nu i kväll. Och när jag kom hem sprang jag en runda.. ganska lång trots skicket på min kondition x) Haha säääämst med tanke på när jag tränade senast :P Mötte Kulas en sväng och snackade lite (skönt med en paus) Sen sprang jag hem och nu har jag duschat. Ska hoppa i säng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0