Fixar lite

Nu ser jag min header i alla fall x) Hoppas verkligen att ni oxå gör det, hoppas hoppas hoppas!!!^^
Nu har jag kollat 5 min på massor av filmer på tvn men ingen va bra.. så det fick bli sängen istället! Har börjat fixa lite med mitt projektarbete.. det kommer bli en del jobb med det men skoj blir det nog!! Haha jag längtar så mycket till skolan att jag redan börjat med kommande skolarbeten ^^ Illa.. men men så e de i alla fall. Man tänker inte på det då man fasen va bra man har det i skolan!
Har satans ont i ryggen... vet inte om jag gjort nått knasigt lyft eller något på jobbet.. men det får gärna gå över om det vill, snart helst..
Imorgon hade jag visst lovat min mor att åka en sväng till stan med henne så de e väl bäst jag gör då antar jag ^^ ska ju ändå till Team sportia. Är utmattad, ska checka Voddler och se om det finns någon bra film att somna till, ha det bra och sov sött <3

Kommentarer
Postat av: bella :)

Nu ser jag din header:) jätte fiin !! hihi <3

2010-07-26 @ 15:31:04
URL: http://bellawho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeeeeey :D HIhi då har jag nog lyckats den här gången :))

2010-07-26 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0