Eleonors dag om någon är intresserad ;)

AAahmään !! ^^ hade bara lust (internskämt) hihi
Idag har jag väl i stort sett inte gjort alltför mycket ^^ Lite tråkigare väder idag, även om  solen sprack igenom då och då. Tvättade bilen men just när jag va klar tittade ju solen fram, såklart, så han blev prickig när han torkade x) HAha sen har jag vatt en runda på stan köpt nya numret av SOLO (som jag tycker är den bästa tidningen ;) ) Köpte lite jordgubbar oxå mumma :) Sen har jag packat i mina grejer i husvagnen, nästa blogginlägg kommer komma ifrån, en lite lyckligare jag i Halmstad. Vi åker imorrn på morgonen :D Håller tummarna för att det ligger massa snygga stekare och steker på stranden så att man inte blir alltför uttråkad ^^
Sov gott i värmen <3
BTW den här kvinnan saknar jag galet mycket, men hon ligger i turkland just för tillfället och förvandlas till en kräfta ;) hihi Idaplutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0