Vinterhajk 29/1 -30/1

Kom hem från Jönköping vid 5 över halv 5 och det var samling vid stugan kl 5. Mega stressigt med tanke på att jag inte hunnit packa. Så jag slängde ihop mina grejer och åkte till stugan. Där packade vi ihop allt som skulle med. Tält, ved, stormkök, mat etc. Klockan 6 var det sen samling i Myresjö. Sen vandrade vi iväg. Väl framme i Rågsjö skottade vi MASSOR för att kunna sätta upp tältet. Kvällen var lyckad och mysig vi lagade mat och sen kröp vi ner i sovsäckarna ;) Natten var för det mesta bra. Inte så lyckat när en somnade ifrån eld-vakten och det blev väldans kallt, men det kan hända även den bästa :)
Upp och hoppa, packa ihop allt och sedan vandra vidare. Lite stationer på vägen och matlagning stod på schemat. När vi kom till Näsby fick vi skjuts tillbaka till stan sen jorde vi i ordning utrustningen och åkte hem. 
Tack alla för en superrolig och välbehövlig hajk ute i det underbara vädret kölden ;) <3
Ida på första bilden, sen är det Ida och jag på den andra ;)
Lite mer än en mil blev det :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Hoppas allt är fint. Självklart längtar jag tillbaka till alla våra hajker! Sakna



Kramar

2010-02-03 @ 23:33:32
URL: http://lisabrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0