Vältränad är mitt mål !

Skola idag! Fick ut våra praktikplatser... vill inte va någon stans, men jag måste ju. Funderar på särskola, om det nu går att få någon plats där. Sen var det idrott. Alltid lika roligt och Clara och jag körde styrka järnet ;) Efter idrotten va ROAgruppen på studiebesök på astma/KOL mottagningen på sjukhuset, det var intressant och kul.

Efter skolan blev det käk och en lång träningsrunda. Det är superbra att ha pappa bakom som coachar hela vägen. Detta var mitt längsta pass hittills på säsongen och kanske det som gått bäst. Kände bara att allt var bra och gick super. OJJ vad glad man blir då! ÄLSKAR skidåkning. Det blir halvvasan snart och då måste man ju vara vältränad ;)

Dagen har varit allmänt bra i största allmänhet. Men imorgon är det tisdag, jag hatar tisdagar i skolan !! Får väl träna när jag kommer hem så jag blir glad igen! 
Nu är det natt för min del, är maga trött! Sov sött
"They go down to the water,
Drink down on the water,
Fly up off the water, leave it be." <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0