Torsdagen som gärna får försvinna

Fruktansvärt segt att stiga upp i morse. Mamma kunde inte köra upp mig för hon jobbade och hundarna kom inte heller upp för grinden var stängd. Men jag tog mig ur sängen till slut och hann precis till skolan innan klockan blev halv 9. Men vad får man reda på när man kommer inrusandes där då? Jo, naturligtvis är lektionen inställd! Galet träligt. Har bara vatt sega lektioner idag och maten var äcklig. Jag gick hem alldeles för tidigt (skäms på mig) och nu är jag super hungrig men för lat för att laga mat och ikväll måste jag städa och plugga. Usch för denna dag!

The big scoop i Vetlanda just nu är ju det brinnande huset. Jag kände ingen som bodde där, men man får sig verkligen en tankeställare. När jag gick förbi i morse påvägs till skolan stog hela huset i enorma lågor. (Jag har nog aldrig sett ett hus brinna så i verkligheten förut). Och nu när jag gick hem var halva huset borta och brandkåren bvar fortfarande på plats, men med elden under kontroll. Tänk om det var mitt hus...

Nehepp mat var de!! Nu ropar magen att den är mega hungrig, sen ska jag verkligen anstränga mig och försöka göra lite plugg.

OOOOooooh nu blev jag sugen på plättor!! (Onyttigt men wtf det är smidigt) Så de blir de :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0