Till minne av Ismans Hanna 2000 08 13 - 2010 01 06

Idag var en dålig dag. Jag sov 3 timmar inatt och när jag klev upp la jag mig bredvid min lilla basset, tröstade henne och höll hennes tass. Så låg vi i timtal.
Vi visste nog allihop redan igår vart det här skulle sluta men man är blind för sånna sanningar.
Vid halv 2 tog jag Hanna i en filt och gick ut till bilen som åkte iväg till Jönköpings djursjukhus.
Runt halv 4 idag förlorade jag en familjemedlem, runt halv 4 idag dog Hanna, 9,5 hår gammal.
Vi tror det var en hjärnblödning, hon led, så veterinären tog slut på hennes lidande. 

Förlåt till er som försökt kontakta mig idag men jag är säker på att ni förstår.
Jag tröstäter daimglass med varma hallon och en och annan lussebulle, men det är det enda jag ätit idag. Kollar på min favoritserie under duntäcket och försöker glömma, och minnas. 
Hon var en fin hund
Hanna jag hoppas du får vila i evig frid, Jag älskar dig "Banni-vovven" <3



Kommentarer
Postat av: bella

åh gud , nej elle :( det är nästan så jag får tårar i ögonen , stackars lilla hanna :/ förstår verkligen att du är ledsen . och jag finns här för dig , älskar dig min elleplutt <3<3 Det är det här som är det hemska med djur att dom ska försvinna :( <3<3

2010-01-06 @ 23:16:04
URL: http://bellawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0