Söndag kväll

Härligt med fräscha naglar :) Sitter och målar lite men blir så galet irriterad när just det nagellacket man vill ha naturligtvis har torkat igen så det går inte öppna. Bara pappa som kan och han har gått och lagt sig x) Så de får bli en annan färg =P
Min piercing i naveln har börjat bli lite irriterad igen =/ ajj ajj inte bra alls! Störande att det aldrig kan läka ihop helt!
Imorgon är det idrott i skolan så jag sitter här och tjurar över att jag förmodligen inte kommer kunna vara med pga min förkylning. Men jag kan nog säkert vara med liiite på ett hörn ;) Annars händer det nog inte så mycket annat speciellt imorgon. Men man vet aldrig ;) Hoppas ni får en spännande morgondag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0