Smita undan

Motivation är ett ord som jag inte längre förstår. Det finns bara drömmar kvar och jag trodde de två hörde ihop. Men så känns det inte just nu. Jag har fortfarande kvar min längtan om vad som enligt mig kommer bli det perfekta livet, men jag har inte orken kvar att sträva efter mitt mål. Vart hittar jag motivationen igen? Jag har aldrig någonsin varit så skoltrött som jag är nu. Vad är det med mig? Jag älskar ju skolan! 
Vem har tagit min ork och motivation?
Blev en film med min bror innan och jag hittar hela tiden ursäkter till varför jag inte hinner med mitt skolarbete. Usch vad ångest man får av sånt.
Mamma har köpt en ny BH och ny sport-topp till mig :D Tack mamma <3 Längtar så tills på fredag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0