Skoltrött och fläskläpp

Har aldrig någonsin varit så skoltrött som jag är just nu. Någon som vet vart man hittar lite motivation?! Vill vara klar med gymnasiet och flytta till Växjö och börja om på nytt. Vill helst vara helt klar med min utbildning nu och jobba som mitt drömyrke. Kan någon fixa det? 

Min bror nockade mig, inte med flit såklart, så nu har jag en väldigt fin fläskläpp. Hoppas den försvinner under natten och inte blir värre. 

Hoppas på att kunna genomlida morgondagen, har prov (vilket jag inte börjat läsa till än) och en lång dag i skolan. På eftermiddagen kommer dagens höjdpunkt, då blir det träning men sen måste jag plugga massavis. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0