Skidåkning, middag, tjejkväll

Låg och kollade på skidåkning på tv med mamma i mammas och pappas säng i morse och kände att jag var tvungen att ta mig en runda. Efter frukosten så spände jag på mig skidorna (smidigt när man typ bara behöver gå utanför dörren för att komma till skidspåret) och åkte till Myresjövägen och tillbaka. Underbart härligt! Sen blev det duschen och nu har jag precis lagat mig en mummsig middag som bestod av:
Kyckling med chili/lime,  wokgrönsaker, körsbärstomater, färsk bladspenat och vitlöksbaguett (stakars dom som måste umgås med mig ikväll) x) Och det är Kulas och Bella som får den stora äran för vi ska ha filmmyskväll hos Johanna med skräckfilm... (I´m gonna die) och sen ska jag sova hos Bella. MEGA mysigt blir det Så ha en bra lördagkväll och ta et lugnt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0