Mycket på gång

Idag var vi på rektorsinformation på morgonen, samma sak varje år. Träligt!
På första lektionen lottade vi ut praktikplatser också. Naturligtvis fick jag varken mitt första eller mitt andrahandsval. Bälla ville ha en psykplacering i Eksjö och i och med att hon bor så pass långt bort så får hon boende och inackorderingsbidrag. Så då tog jag en annan psykplats (trots att jag verkligen inte ville vara inom psykiatrin) och så ska Bälla och jag bo tillsammans. Det kommer nog bli bra. Bara jag får sjukhusplacering i 3:an så är jag nöjd antar jag.
Sen hade vi idrott där jag testade på Bodypump för första gången. Galet vad jobbigt det var men verkligen superkul, helt klart något jag kommer att göra fler gånger.

Redovisningen på ROA lektionen blev av tillslut efter lite tekniska problem, skönt att ha den gjord. 
Idag blir det ingen skidträning för det är alldeles för mycket nysnö i spåren så det skulle gå alldeles för trögt!! Men imorrn så försöker vi igen :) Nu har jag en hel del plugg framför mig Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0