May I have this dance ?

Har ätit en hel mango, målat, kollat på familjen annorlunda och efter det blev det CSI NY. Helt klart lagom chill kväll! Ska nog krypa ner i sängen och kolla på en film, det blir nog en American pie... "Naked mile" kanske ;) ?!! Som sagt alltid lika underhållande filmer :)
I helgen ska jag ut på hajk med scoutkompisarna ;) Blir en riktig vinterhajk, sova i militärtält är det som gäller. Myspysigt värre, det var längesen nu! Underbart att Ida ska med :D Det kommer bli mega lyckat. Kom bara på att jag ska till Jönköping på fredag... men jag får försöka hinna hem helt enkelt ;) 
Dagens konst made by me ^^
God natt <3



Kommentarer
Postat av: Anna

jag har gett dig en bloggaward. chekka bloggen älskling, hihi :)

2010-01-26 @ 10:24:59
URL: http://annasoderberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0