Just another friday

Skola idag, wiiiiiiiiiiie. Satans kallt när jag vandrade iväg i morse och mina ben hann halvt förfrysa innan jag kom till skolan. Skoldagen var intressant med föreläsning av Inge Rydén och het politik diskussion på samhällslektionen. Skoldagen var kort och vi slutade vid halv 2, Skönt! Underbart kul att skvallra och snacka med mina tjejor igen <3

Efter skolan kom mamma och hämtade mig. Vi var först och hämtade ut min nya bikini (se tidigare inlägg 29/12) och sen handlade vi mat. Vi kan kaaanske ha fått med oss varsin semla hem från Oskar´s konditori med (a) så nu har jag ätit premiär-semlan för i år. 

Köpte januari numret av SOLO (min favvo tidning) med som jag än så länge bara ögnat igenom, djupläsningen kommer någon dag när jag hinner.

Imorrn ska min födelsedag firas med vänner, om några dyker upp ;) Badtunnefest ska det bli så det står härliga till. Förhoppningsvis orkar jag mig upp så att jag hinner med ett träningspass på skidorna först på förmiddagen.
Nu ska jag sova, galet vad jag älskar min säng (och spikmatta) Natti Natti


"It's not a cry that you hear at night,
its not somebody who's seen the light.
It's a cold and it's a broken Hallelujah" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0