Jönköpingsresan 29/1

Mamma och jag for iväg på morgonen! Sen blev det shopping i mängder. Åkte först och främst dit för att köpa mina hyllor till mitt rum och en digitalkamera. Men vi hann inte med att köpa kamera för vi var tvungna att vara hemma vid halv 5 eftersom att jag skulle iväg vid 5. Men det gjorde inget,vi ska snart tillbaka och köpa det med ;)
Det blev i alla fall: 
*2 långa skjortor, Bik Bok
*Oversize t-shirt, JC
*Svart tröja med 3/4 armar och puffärm, H&M
* Låga uggs, Skopunkten
*Svarta låga klackskor med nitar, Skopunkten
*2 svartbruna EXPEDIT bokhylla, IKEA
*Svart LACK bokhylla, IKEA
+ lite annat smått och gott som t.ex nagellack....

Kommentarer
Postat av: ivanka

fina grejer och fin blogg :D

2010-01-31 @ 12:39:34
URL: http://iivanka.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Tack så mycket ;)

2010-01-31 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0