I'm still alive!!!

Har inte kunnat uppdatera sen i torsdags kväll. Måste vara rekordlång tid mellan inläggen :O
Har i alla fal hunnit med en helt awsome shoppingdag med mamma i Jönköping (bilder på mina inköp kommer imorrn I promise) och sen har jag vatt ute på vintervandring med scouterna. Lite lagom kallt och sådär men annars var det supermysigt!! Idag har jag möblerat om / städat rummet, vilket inte blev klart så det får jag fortsätta med i morgon. Sen har jag ätit god mat med familjen och kollat på "What's love got to do with it" nu ikväll. Väldigt bra film som skildrar Tina Turners uppväxt! Mer detaljerad uppdatering kommer imorgon nu måste jag sova innan jag svimmar av trötthet... eller nått x) God Natt kära ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0