Idag. Imorgon.

Dagen har spenderats i sängen tillsammans med smörpopcorn och film.
Imorgon är det skola igen. Jag både hatar det och älskar det. Äntligen lite rutiner i vardagen igen och självklart mina vänner -den delen är det jag älskar. Men jag hatar det faktum att jag ligger efter en del och jag har verkligen inte orkat ta tag i det, snacka om dålig självdisciplin. Den existerar inte hos mig. Och jag vet att det kommer bara bli mer. + att jag hatar att gå upp tidigt, men det kan jag leva med. Det ordnar sig, hoppas jag, intalar jag mig själv.
Efter skolan blir det lite shopping med mamma, och kanske en lugn hemmakväll.
I don't know yet.
Längtar tills imorgon. Längtar inte tills imorgon

Tillbaka till verkligheten
"I can get back on my feet and walk on 
As I know there was something to learn    
I know there will always be more worth moving on for " <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0