Hatar att vara förkyld

Sitter i skolan. Vi hade omvårdnads lektion på morgon och vi övade praktiskt i metodrummet, påatt linda ben, det är alltid skojjigt med praktiska lektioner :) Nästan hela klassen har matte nu men inte jag, sitter och väntar på Emma och Klara så att vi kan gå till Idrotten, måste byta skor innan dess, liiiite halt att gå med 10cm klackar i det här vädret x) Bälla är sjuk idag, inte kul alls. Hoppas du blir bättre snart vännen min <3
Idrott blir det som sagt snart, ska vara med liiite trots min förkylning och efter har vi ROA (Räddning Och Ambulans) lektion! Skojj skojj. I eftermiddag/kväll blir det plugg, har ganska mycket franska läxa som måste göras, blööööö!
Har bestämt lekdejt med Denise på onsdag, det var galet längesen nu så det ska bli skojj.
Ha det super gullungar <3

Kommentarer
Postat av: Denise <3

det var grymt länge sen, för länge sen så jag längtar sönder :) <3

2010-01-25 @ 11:40:06
URL: http://lermotdig.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0