Happy New Year

Det är nu 2:a Januari och för min del känns det inte som om gårdagen har existerat över huvud taget. Baksmälla har fått ett helt nytt ansikte och trots att det nu har gått en och en halv dag i mellan så är jag fortfaranda bakfull så att det skriker om det.
"Äter du Mc Donalds idag? Då måste du ha varit Riktigt bakfull igår för de suget brukar komma dagen efter, inte två dagar efter!" /Citat av min syster (ett mycket passande sådant)
Så idag blev det i alla fall Mc Donalds 1 Mc Feast med pommes och Fanta exotic till + En mc feast dipp och en cheesburgare. Med tanke på att jag inte åt NÅGONTING what so ever igår så fick jag faktiskt va lite tjockis idag, men nu är jag så mätt så jag måste vila lite, haha. 

NYÅR
Min nyårsafton va BÄST (mestadels i alla fall) Först va vi hemma hos Bella en liten stund, med hennes systers söta kompisar. Sen gick jag och Bella till Julia där flera trevliga människor höll hus. Där blev det lite party party med lekar och kladdkaka (Y) Strax innan tolvslaget drog vi oss mot staden och mötte lite fler trevliga människor på vägen. Klocken slog tolv på vetlanda torg och jag fick önska många av mina älskade vänner ett gott nytt år (Ni som inte var där GOTT NYTT ÅR från lilla mig, hoppas 2010 blir BÄST) 
Efterfesten blev hos mig i min badtunna (Y) Sen tog kvällen en liten otrevlig vändning (Tack älskade vänner och förlåt) Det blev en liten dusch och ett bastubad sedan blev jag stoppad i säng^^ 

1:a Januari 2010
Det känns inte som om den dagen någonsin existerat jag låg i mammas och pappas sång heeeela dagen rörde mig inte ur fläcken typ, förutom fram och tillbaka från toan vilket är typ 5 meter.
Imorrn fyller jag i alla fall år, 18 år. Då blir jag vuxen :D och får ta hand om mig själv!!! x) Slå de ni
Bella och Baumann kommer hit sen för lite filmmys men nu ska jag städa rummet, annars får jag inga födelsedagspresenter säger mamma xD


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag diggar era brills ! :D

2010-01-02 @ 16:44:21
URL: http://mittlividetalj.blogg.se/
Postat av: Bella

bästa nyårn ever :D Haha :D och imorgon fyller du älskling , vårat år har börjat<3 och ska bara bli bättre än bäst :D

2010-01-02 @ 17:31:15
URL: http://bellawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0