Födelsedagen

OKEJ, jag erkänner!! jag låssas-sov bara när mamma, pappa, Henrik , Veronica, Nicklas och två av mina hundar "väckte mig" med sång i morse, om man nu får kalla de för det x)
En födelsedag som alla andra 17 jag har haft innan, inget speciellt liksom. Men det finns en stor skillnad, och jag har längtat efter den i många år nu. Frihet. Jag är fri att göra precis och exakt vad jag vill, inte för att det kommer innebära några drastiska förändringar just nu, men jag vet ändå att jag är "vuxen" och är fri att göra och bestämma vad jag vill, över mig själv. Det kommer va så underbart härligt att slippa höra "Det får du göra när du blir 18"


*Fick en pulsklocka, skitfin men aset krånglig att förstå sig på, många funktioner, ska testa den imorrn när jag tränar.
*Fick två serieboxar med, första säsongen av "Buffy the vampire slayer" och första säsongen av "Angel"
*Badlakan och handdukar
*Shampoo och Balsam (John Frieda sheer blonde collection)
*Värmeskydd till håret (Lee Stafford)
*Pengar
*Twiligt-filmen, måste ju ha den till vampyrsamlingen, (If somebody missed it.... I think I have a thing for vampires) x)
*5 par öronhängen
*En halsduk
*Strumpor
*Artist pennor (kol, blyerts, färg, akvarell mm)
Och lite annat smått och gott ^^
Idag har jag kollat på hela första säsongen av Buffy (vilket är den bästa serien som någonsin har skapats!!!) och bara tatt det lugnt och skönt


Finally 18!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0