Chill lördagkväll

Efter att jag smällt i mig nästan en hel kebabtallrik kom Bella hit :) Vi bestämde oss för att se på "Beta house" Kärlek till American pie filmerna, alltid lika underhållande ;) Hon hade med sig kladdkaka och grädde oxå, fy vad onyttig jag vatt idag, men det är faktiskt lördag ^^ 

Det värsta är att jag inte kan träna just nu för jag är så fruktansvärt förkyld. Armen är dock nästan helt okej nu, tur att det inte var så allvarligt som jag trodde! Håller tummarna för att förkylningen försvinner snabbt. 
"All time low unplugged" spelar i mina hörlurar just nu och jag ligger i sängen, mys pys :)
Imorgon ska jag städa rummet och baka tårta för det blev inte av idag. Sen kommer släkten för att fira mig, bättre sent än aldrig eller hur?! Lite plugg måste det bli på eftermiddagen med! Puss på er
"I see your true colours
Shining through
I see your true colours
That's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colours
True colours are beautiful,
Like a rainbow" <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0