Trött

Var tvungen att ta en powernap och dricka en stor kopp kaffe annars hade jag somnat vid 7 ^^ Ska se klart Let's dance nu, sen ska jag sova, får se utröstningen imorrn =P Ska stiga upp kvart över 6 imorgon för jag börjar jobba vid 7! 
Det är galet svårt att låta bli att börja läsa första Twilight boken, men börjar jag så kommer jag inte kunna sluta förrens alla är utlästa. Så jag väntar nog lite, liiite i alla fall ^^
Blir sjukt musikalsugen nu när jag ser en massa på Let's dance, många som det var längesen jag såg, jag är nog ett litet musikalfreak måste jag erkänna =P 
Nehepp ska se klart nu sen bllir det som sagt sängen. Sov så gott allesammans <333 Natti nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0