Sorry

Inte orkat med bloggen nu på ett par dagar, det har vatt mycket annat på g.
Igår var jag i Kettilsås. Vi hade superduper roligt!! Särskilt jag och Julia som ska tillbaka någon dag nästa vecka och ge oss på varsin snowboard ;) Hoppas inga ben blir brutna!!
När jag kom hem grillade jag korv i öpnna spisen och halvsov resten av kvällen, nice nice!!
Idag har jag vatt på äventyr med Bella och sen blev det filmmys i min soffa ;) Snart ska jag ta mig lite kvällsmat och hoppa i myskläderna och se på Vinterspelen, en ny serie på 5:an som är superrolig ;)
Puss å kram ska bli bättre på att uppdatera, I promise
(Funderar på att göra "en sak" nästa vecka ;D )

Kommentarer
Postat av: Bella

DO IT !!!! iihihiiiihi .

2010-02-10 @ 19:12:27
URL: http://bellawho.blogg.se/
Postat av: Elle

Jasså det tycker du va ;D Det tycker nog jag med (Y) Funderar på måndag faktiskt!!! <333

2010-02-10 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0